søndag den 11. september 2016

Store Bagedag

Jeg slog øjnene op til min første mandag på arbejde og en udsigt til den første almindelige uge, det er noget af et syn med søvn siddende i øjnene. kl. 9 mødtes jeg min chef til morgenmad, da hun havde haft fødselsdag dagen før. Hun havde taget rundstykker med, så vi hyggede, og jeg fik stillet en trillion spørgsmål, men jeg er jo en spørger Jørgen. Derefter fik vi lige havde en masse så opgaver, der førte til, at jeg kunne gå på mit værelse kl. 11. Jeg fik der plantet min lille krydderhave , som min søster så sødt havde givet mig, så det er mig grønne og tropiske afdeling af værelset.
Da jeg mødte på arbejde kl. 14, så stod den i bageriets tegn, da Julia havde fødselsdag dagen før, så måtte vi jo sammen lave kage til hende, så det endte i at børnene/de unge og jeg lavede kanelsnegle til alle ( der var ca. 9 personer til det kl. 18 med personalet), men det var super hyggeligt. Da det jo er børn, så blev der lavet nogle store snegle.
 

Men de smagte godt. For ikke at smide æggehviderne ud, så lavede jeg en form for kyskage senere, så der blev rigtig lavet det helt store.
 
 
Derefter røg jeg træt i seng.
 
Bis Bald
Karoline 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar