søndag den 4. september 2016

Min første arbejdsdag

Vækkeuret ringede kl. 10 den 1. September. Jeg fik gjort mig klar, og kl. 11 startede rengøringsvagten, hvilket ville sige 2 timers rengøring, hvor Cafeen, dametoiletterne og herretoiletterne ( dette involverede min første rengøring af et pissoir)skulle ordnes. Dette bliver gjort ugentligt, og kl. 13 var vi færdig med rengøringen. kl. 13.45 skulle vi mødes til bøn over dagen og en lille andagt inden børnene begyndte at kunne komme fra kl. 14.  De kom først ordentligt kl. 15, derefter bestod min dag af at spille bordfodbold, spille Dixit, tjekke at de unge ikke gik ind på de forkerte internetsider, andre brætspil og skriv op hvem der mødte op og alder. Kl. 19 lukkede vi butikken også stod det på aflåsning. Derefter mit første omgang reelle hjemmelavet mad af mig. Det smagte mega godt, og grønsagerne bliver ikke glemt ;P
 
 Maden blev nydt til lidt  Landmand søger Kærlighed og en lille snak med det danske.  Det skal dog siges, at alle andre tv-tjenester såsom HBO, Viaplay, C-more og Netflix ikke virker her hos mig.  De 3 første er fordi de kun udbydes i Skandinavien og  Netflix er formentlig pga, internetforbindelsen, så jeg hygger med TV2 Play.
 
Bis Bald
Karoline

Ingen kommentarer:

Send en kommentar