torsdag den 1. september 2016

Sidste arbejssdag for Dou og Csenge

Jeg stod op kl. 8, den 31. August. Jeg gjorde mig klar til at være med til at være føl og se en arbejdsopgave, som jeg kan tilvælge. Dette var Minimaxiklub, hvilket er mødre med deres barn (0-3 år), der høre noget fra bibelen synger en goddag og farvelsang og leger med hinanden. Det var super hyggeligt, og noget jeg formentlig ønsker at tilvælge.
 
Jeg har nu fået den gode nyhed, at vires praktikant flytter ind i en af de andre rum hos mig den 12.September, så jeg ikke er alene, (dog bliver hun der maximalt til Januar), men det er bedre end ingenting.
 
 
Efter denne morgenopgave stod der middagslur på mit skema, og det var super skønt.
kl. 17.30 blev der grillet, og omkring kl. 19.30 spiste vi sammen med børnene. Dem der var over 16 måtte blive og drikke en øl med os andre, nu hvor de to andre volontører havde sidste arbejdsdag.
Derefter fik vi op i lejligheden og spiste lidt brunsviger. Derefter tog vi på restaurant, hvor de andre drak en øl, men for ar jeg kunne sove, var jeg der kun for selskabets skyld. Da de gik videre gik jeg hjem i seng for ikke at være for smadret til min første arbejdsdag.  Jeg ramte min seng ca. kl. 23 nervøs for morgendagens udfordringer.
 
Bis Bald
Karoline

Ingen kommentarer:

Send en kommentar