mandag den 29. august 2016

Velkommen Til mit ydmyge hjem/ rundvisning

Mit hjem er på 2 etage ovenpå mit arbejde, der er kun trapper, så benene trænes på daglig basis. 
Der er dejlig sikkert heroppe og udsigten er også fin.
 
Her mit midlertige værelse, jeg skifter til et nyt i slutningen af denne uge.
Da det er et midlertigt værelse, så roder det ekstremt, så jeg håber i bærer over med mig
 




Det var så værelset, som det ses, så er det enormt stort, så ønsker man at besøge mig her i det tyske, så har jeg plads nok til madrasser (og formentlig også en seng fra en af de andre værelser). Så jeg kan næsten garantere en seng og en kop te/ kaffe, hvis man har lyst til en smag af det tyske.


Badeværelset er delt i to så der er et baderum og et toilet. Baderummet er ikke så stort, men behovet er egentlig heller ikke større. Toilet, bad og køkken deles af os volontører så længe, de er her.

 
 Gangen mellem værelserne, toilet, bad, køkken og trappe.
 Her er vores fælles køkken, hvilket egentlig er meget hyggeligt. Alle glas, knive osv. er forskellige så hippien lever nemt videre i de nye omgivelser
 Toilettet /badeværelset med toilet er ud til gaden, så man har en god udsigt, mens ingen reelt kan se en, så det kan man benytte, hvis man lyster.


Dette er udsigten til gangen fra toilettet
Her er den anden ende af gangen og et smugkig på gæsteværelset (i får ikke lov til at se dybere ind i de andre værelse lige nu end disse billeder, da den store oprydning er i gang, da de to andre snart forlader hytten)

 Dette er Dous værelse, og det som jeg flytter ind i.
 Dette er Csenge værelse som Dou sidder i på billedet
Dette var rundvisningen af leveforholdene
 
Bis Bald
Karoline

Ingen kommentarer:

Send en kommentar